به هر نام ویژگی ها-خواص اختصاص داده می شود تجزیه و تحلیل فروش نیز به نوبه خود با بلوک های بزرگ شروع می شود: گروه های کفش مردانه چرمی محصول و ویژگی های آنها، و سپس، در صورت لزوم، تجزیه و تحلیل دقیق تری از ویژگی های مدل های خاص کفش انجام می شود.
فقط برای به دست آوردن گزارش های صحیح، مهم است که بفهمیم دقیقاً چه چیزی و چگونه تجزیه و تحلیل می کنیم. مشکلات اصلی از اینجا شروع می شود.
کفش ورزشی اسم است یا گروهی از کالاها؟ آیا کفش های کتانی می توانند کفش های کوتاه، چکمه های کوتاه یا کفش باشند؟ در مورد اسنیکرز چطور؟ این چیه؟ در کدام ستون دایرکتوری کالا باید این نام وارد شود؟ بیایید به نام و طبقه بندی کفش ها نگاه کنیم.
ساختار پای انسان و شرایط تجارت کفش
در تجارت کفش، تنها 9 گروه محصول وجود دارد: کفش تابستانی سبک، متشکل از قسمت پنجه و پاشنه با بند و بدون پها کفش تابستانی سبک، متشکل از پنجه و پاشنه، با بند، با یا بدون پا.
کفش هایی که قسمتی از پشت پا را می پوشانند، متشکل از یک پنجه و پاشنه، با یا بدون پاشنه کفش های پایین نوعی کفش بدون پاشنه، که قسمتی یا کامل پشت پا را می پوشاند، معمولاً با بند، نوارهای کشسان یا سایر بست ها، تا مچ پا می رسد، اما آن را نمی پوشاند.
چکمه نوعی کفش است که مچ پا و مفصل مچ پا را 2-10 سانتی متر بالاتر از مچ پا می پوشاند، معمولاً بدون پاشنه چکمه های مچ پا نوعی از کفش که موقعیت میانی بین کفش و نیم بوت را اشغال می کند، متناسب با مچ پا باشد اما ساق پا را با پاشنه یا بدون پاشنه نمی پوشاند.
چکمه کفشی که ساق را از یک سوم پایین ساق به بالا می پوشاند، با وجود اجباری جزییاتی که پایین ساق یا قسمتی از آن را می پوشاند، اما از نصف کمتر نباشد، با پاشنه یا بدون پاشنه.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.