مشاهده محققان درمورد مشتریانی که با ظروف یکبار مصرف غذا می خورند

قبل از آزمایش، محققان مشاهده کردند مشتریانی که با فنجان ها و ظروف یکبار مصرف غذا می خوردند، حتی اگر گزینه های قابل استفاده مجدد در دسترس بود.

به نظر می‌رسید ظرف ژله تک نفره که ترتیبات زیست‌محیطی موجود بویژه انتخاب فنجان‌های قابل استفاده مجدد را منع می‌کند.

لیوان های یکبار مصرف بیش از دو برابر فضای پیشخوان فنجان قابل استفاده مجدد را اشغال می کنند.

فنجان های قابل استفاده مجدد بین ماشین های بزرگ نوشیدنی قرار داده شد که دیدن آنها را دشوار می کرد.

لیوان های یکبار مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه مصرف رنگی روشن داشتند اما لیوان های قابل استفاده مجدد از پلاستیک شفاف تیره رنگ ساخته شده بودند.

فنجان های یکبار مصرف در یک اندازه بزرگتر اضافی (32 اونس) در دسترس بودند. با توجه به انتخاب ظروف غذاخوری قابل استفاده مجدد، کاسه سوپ قابل استفاده مجدد و کاسه سالاد شیشه ای به سختی دیده می شد یا از نظر ظاهری مشابه گزینه های یکبار مصرف بود.

سرویس‌دهنده‌های لباس بلوچی زاهدانی غذا می‌توانند انتخاب بشقاب‌های قابل استفاده مجدد برای مواد غذایی گرم را تشویق کنند، اما به طور مداوم این کار را انجام نمی‌دهند.

به نظر می‌رسد که برخی از کارگران به‌طور پیش‌فرض ظروف یکبار مصرف را انتخاب می‌کنند و مشتریان را مجبور می‌کنند در صورت تمایل، ظروف غذاخوری قابل استفاده مجدد را بخواهند.

شرکت کنندگان ارزیابی آگاه از منطقه غذاخوری اولیه توسط محققان انتخاب شدند.

کسانی که با شرکت موافقت کردند، فرم رضایت نامه را امضا کردند، به دستورالعمل ها گوش دادند.

در حالی که آزمایش کنندگان وزن بلوک سقفی منتظر بودند، نظرسنجی را با سرعت خودشان در میز خود تکمیل کردند.

نظرسنجی ارزیابی اطلاعات از مشتریان در مورد (الف) دانش آنها در مورد انتخاب های قابل استفاده مجدد و بازیافتی، (ب) فراوانی انتخاب ها، (ج) انگیزه انتخاب ها، و (د) نظرات در مورد مداخلات بالقوه سؤال شد.

  • منابع:
    1. A Diagnostic Approach to Increase Reusable Dinnerware Selection in a Cafeteria
  • تبلیغات: 
    1. راه های ورود به تجارت فلزات!
    2. از بین بردن جای جوش در چند ثانیه
    3. نصیحتی که توانست مردم یک شهر را پولدار کند
    4. پیشنهادات آمریکا برای کاهش درصد بیکاری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.