یونیلیور بالاترین درصد سهم ارزش خرده فروشی مایع ظرفشویی پریل گلد را در سیزده کشور داشت از جمله هلند (25%). با نام تجاری Sunlight، کامرون (32%)، آفریقای جنوبی (56%)، اندونزی ، تایلند (66%). هند (61%) با برند Vim; ویتنام (56٪) با چای سبز نور خورشید، لیمو آفتابی و ژل فعال نور خورشید.
فرانسه (34%) با Sun Turbo Gel و Sun tout en 1; با برند Sun، سوئیس (31%) و بلژیک (30%). آرژانتین (54%) با برندهای Ala و Ala Ultra; شیلی (57%) با برند Quix; و اروگوئه (56%) با برندهای Hurra Nevex و Cif.
هنکل بالاترین درصد سهم ارزش خرده فروشی را در 9 کشور داشت: آلمان (29٪). رومانی (35%)، اسلواکی (33%)، مجارستان (30%)، کرواسی (22%) با برندهای Pur و Somat.
الجزایر (22 درصد) با داعش پریل؛ مصر با مواد شوینده پورت سعید و برندهای پریل. اسلوونی (35%) با برند پریل; و آذربایجان (22 درصد) با برندهای پریل و پمولوکس.
Reckitt Benckiser بالاترین درصد سهام ارزش خرده فروشی را در 9 کشور داشت: [14] ایتالیا (31٪)، اسپانیا (29٪). با نام تجاری نهایی: استرالیا (38%)، نیوزیلند (38%)، اتریش (32%)، ایرلند (29%) و اسرائیل (27%). دانمارک (30%) با برند Neophos; و پرتغال (22%) با برند Calgonit.
Colgate-Palmolive بالاترین درصد سهم ارزش خرده فروشی را در 9 کشور داشت: [14] مراکش (23%). تونس (24%) با برند سیترول; مالزی (29%); پاکستان (55%) با برند مکس; با اکسیون، کاستاریکا (39٪)، جمهوری دومینیکن (31٪)، کلمبیا (40٪)، و اکوادور (39٪). گواتمالا (39%) با برندهای Axion و Doña Blanca.
خلاصههای تحقیقاتی برای سه کشور، سهامهای ارزش خردهفروشی ترکیبی را فهرست کردهاند که شامل تولیدکنندگان داخلی و بینالمللی میشود: تولیدکنندگان داخلی برزیل محصولات ظرفشویی دستی را با Química Amparo، Bombril و Flora Produtos de Higiene e Limpeza هدایت میکنند.
گروه Grupa Inco لهستان با برندهای Ludwik و Lucek و Henka Polska با برندهای Pur و Somat، با سهم ارزش خرده فروشی ترکیبی 46 درصد، فروش را رهبری کردند.
و در بلاروس ، شرکت روسی PZ Cussons PLC 24 درصد از سهام ارزش خرده فروشی را به خود اختصاص داد، با نام تجاری Morning Fresh، پس از آن Procter and Gamble (20٪) و Henkel (19٪) قرار گرفتند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.