طراحی لامپ هدلایت چشمک زن آنقدر در خودروهای ساخت ایالات متحده رایج شد که تا سال 1979 تنها چند مدل از چراغهای جلوی گرد استفاده کردند.
سبک بینالمللی چراغهای جلو، 1983 تا کنون در سال 1983، با اعطای درخواست سال 1981 از شرکت فورد موتور، مقررات هدلامپ ایالات متحده اصلاح شد تا چراغهای معماری غیراستاندارد و قابل تعویض با لامپهای قابل تعویض با لنزهای آیرودینامیک که برای اولین بار میتوانستند از پلی کربنات با روکش سخت ساخته شوند .
این اجازه ساخت اولین خودروی بازار ایالات متحده را از سال 1939 با چراغهای جلوی لامپ قابل تعویض داد: لینکلن مارک VII 1984 .
از آنجایی که چراغهای جلوی آیرودینامیک در اروپا رایج بودند، گاهی اوقات به این چراغهای جلوی کامپوزیتی به عنوان چراغهای جلوی یورو نیز گفته میشد.
اگرچه از نظر مفهومی شبیه به چراغهای جلو اروپایی با شکل غیراستاندارد و ساخت لامپ قابل تعویض است، اما این چراغها مطابق با مشخصات طراحی، ساخت و عملکرد چراغهای جلو استاندارد 108 ایمنی خودرو فدرال ایالات متحده هستند.
به جای استانداردهای ایمنی بین المللی اروپایی که در خارج از آمریکای شمالی استفاده می شود.
با این وجود، این تغییر در مقررات ایالات متحده باعث شد تا سبک چراغهای جلو در بازار ایالات متحده به اروپا نزدیکتر شود.
چراغ های جلوی مخفی
مقاله اصلی: چراغ های جلو مخفی
چراغ های جلو پاپ آپ در مزدا 323F
چراغهای جلوی مخفی در سال 1936، روی بند ناف 810/812 معرفی شدند . آنها در گلگیرهای جلویی نصب شده بودند که تا زمانی که چراغ ها خاموش شدند – هر کدام با میل لنگ کوچک خود که روی داشبورد نصب شده بودند – توسط اپراتور صاف بودند.
آنها به آیرودینامیک زمانی که چراغهای جلو استفاده نمیشدند کمک میکردند و جزو ویژگیهای طراحی امضای Cord بودند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.