پایه پمپ بنزین و زاویه شروع پاشش سوخت در موتورهای تریلی تراکتور کوچک دیزلی، شکاف بین الکترودهای شمع در موتورهای راه اندازی و کنتاکت های چاپر مغناطیسی، کلاچ پلاگین استارت در موتورهای دیزلی، چرخ راهنما و بلبرینگ غلتکی مسیر تراکتور ردیابی، حرکت محوری کالسکه تعلیق، یاتاقانهای درایو نهایی، کوپلینگهای بخش کرم.
هیدرولیک، ترمزهای دستی، یاتاقانهای میانی محور محرک، سیستمهای پنوماتیکی. فیلتر رسوب در مخزن موتورهای اصلی و استارت، فیلتر توربوشارژر و سیستم هیدرولیک فرمان برقی را تمیز و شستشو دهید. سوراخ های دوشاخه های مخزن اصلی و استارت موتور را تمیز کنید.
اگر TO-3 است، عملیات ETO، TO-1، TO-2 را انجام دهید، علاوه بر این نازل ها را با توجه به فشار و کیفیت پاشش سوخت در شروع تزریق و همچنین زاویه پاشش سوخت در صورت لزوم بررسی و تنظیم کنید.
بررسی: فرسودگی لاستیک ها یا زنجیرهای مسیر، مشخصات دندانی چرخ دنده محرک، وضعیت فنی مکانیزم میل لنگ موتور استارت، گروه سیلندر-پیستون، بخشی از مکانیسم میل لنگ، مکانیزم توزیع گاز و دنده توزیع گازوئیل، ظرفیت خنک کننده موتور رادیاتور سیستم خنککننده.
عملکرد کنترلکنندههای همه حالت (یکنواختی، حداقل و حداکثر سرعت چرخش میل لنگ)، فشار ایجاد شده توسط پمپ تقویتکننده، فشار در مقابل مقدار فیلتر ریز سوخت. رگلاتور رله را بررسی کنید و در صورت لزوم تنظیم کنید.
وضعیت عایق سیم کشی برق (ایزوله مکان های آسیب دیده) را بررسی کنید، انطباق واحد کنترل را طبق استانداردها بررسی کنید و در صورت لزوم تعویض کنید. عنصر فیلتر فیلتر ریز سوخت را جایگزین کنید.
سفتی سیلندر هوا را بررسی کنید. فاصله یاتاقان چرخ دنده اصلی (بدون جداسازی) را بررسی کنید و در صورت لزوم تنظیم کنید. سفتی فلنج های محور کاردان را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را بازیابی کنید.
زنجیر ریل و چرخ دنده درایو را بررسی کنید و در صورت لزوم تعویض کنید. لاستیک ها را بررسی کنید و در صورت لزوم هر گونه آسیب را تعمیر کنید. سیستم خنک کننده دیزل شسته شد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.